Документ, положення якого викладено нижче за текстом, є Публічною Офертою та Публічним Договором. Відповідно до положень ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України умови публічної оферти та публічного договору однакові для всіх Замовників.
Відповідно до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України, внесення оплати є акцептом (прийняттям) цієї оферти, що дорівнює укладенню договору на умовах, викладених нижче за текстом.
Ця Публічна Оферта адресована всім фізичним та юридичним особам, які бажають скористатися послугою.
ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)
про надання послуг
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Публічний договір (далі – Оферта, Договір) є офіційною пропозицією Виконавця з надання Інформаційних послуг/послуг дієздатним фізичним особам (далі – Замовник) на наведених нижче умовах шляхом надання послуг та/або інформації через текстове, відео, фото, аудіо уроки/повідомлення – спеціальної форми передачі інформації, спрямованої на набуття Замовником додаткових знань, умінь та навичок у певній сфері діяльності в результаті використання Замовником особливих заходів, що визначаються ним самим, фото, аудіоуроки/повідомлення – спеціальної форми передачі інформації, спрямованої на набуття Замовником додаткових знань, умінь і навичок у певній сфері діяльності в результаті використання Замовником особливих заходів, що визначаються на власний розсуд.
1.2 Прийняття (акцепт) цієї Оферти означає повне і беззастережне прийняття Замовником усіх умов без будь-яких винятків та/або обмежень і прирівнюється відповідно до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України до укладення сторонами двостороннього письмового договору на умовах, викладених нижче. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України (далі ЦК України) до укладення сторонами двостороннього письмового договору на умовах, викладених нижче в цій Оферті. Ця оферта є достатньою юридичною основою замовлення послуг та їх оплати.
1.3. Цей Публічний договір про надання Інформаційних послуг/послуг (Оферта) вважається укладеним (акцептованим) з моменту надходження коштів Замовника на розрахунковий рахунок, зазначений Виконавцем.
1.4. Виконавець та Замовник надають взаємні гарантії своєї право- та дієздатності, необхідні для укладення та виконання цього Договору про надання послуг.
2. ВИЗНАЧЕННЯ ТА ТЕРМІНИ
2.1. У цілях цієї Оферти наведені нижче терміни використовуються в такому значенні:
Оферта – публічний договір про надання послуг.
Інформаційні послуги – будь-які послуги Виконавця, інформація про види та вартість яких визначена на Сайті, сторінці у соціальній мережі Instagram, або будь-якому іншому інформаційному ресурсі Виконавця, що передбачають надання обмеженого доступу Замовнику до закритих каналів надання навчальних матеріалів (наприклад, але не виключено закритий канал Telegram, YouYube, хмарне сховище інформації) відповідно до умов Оферти для участі в навчанні у форматі інформаційних послуг Виконавця з надання за плату мультимедійних курсів (у записі та потоковому форматі), та супутніх інформаційних послуг Виконавця у формі консультацій, за допомогою використання програмного забезпечення із закритим кодом, або консультаційних послуг в іншій формі. Форма та необхідність надання супутніх інформаційних послуг визначаються Виконавцем самостійно.
Акцепт Оферти – повне та беззастережне прийняття Оферти шляхом вчинення дій з оплати обраної Інформаційної послуги/послуги.
Виконавець – Фізична особа-підприємець Літвінцев Роман Сергійович, РНКОПП 3338909918, адреса:Україна, 04071, місто Київ, адреса: Україна, 04071, місто Київ, вул.Воздвиженська, 22, приміщення №23, E-mail: school@prodj.ua.
Замовник – особа, яка здійснила Акцепт Оферти.
Договір про надання послуг (далі – Договір) – договір між Замовником та Виконавцем про надання Інформаційних послуг/послуг, який укладається за допомогою Акцепту цієї Оферти.
Конфіденційна інформація – будь-яка інформація, що стосується персональних даних учасників курсів (заходів)/отримувачів інформаційних послуг/послуг Виконавця, будь-яких матеріалів в оригіналі (аудіо, відео, текстових файлів та повідомлень, тощо) наданих Виконавцем на виконання цього Договору та всієї іншої інформації, про конфіденційність якої Замовнику заздалегідь повідомлено Виконавцем.
3.ПРЕДМЕТ ОФЕРТИ
3.1 Відповідно до умов цієї Оферти Виконавець за винагороду надає Замовникові Інформаційні послуги у відео-, фото-, аудіо-, текстовому форматі, та/або послуги, а Замовник приймає і оплачує Виконавцеві такі послуги згідно з визначеним тарифом.
3.2. Обсяг доступних Замовнику послуг/інформації залежить від придбаної інформаційної послуги (пакету послуг) та/або послуги.
3.3 Вартість кожного виду Інформаційної послуги встановлюється Виконавцем окремо, в залежності від обраного виду Інформаційної послуги, та публікується на сторінці замовлення послуг (сторінка Instagram, Telegram, на сайті та/або будь-якому іншому інформаційному ресурсі). Цей договір про надання Інформаційних послуг/послуг вважається укладеним з моменту надходження коштів на рахунок визначений Виконавцем.
3.4. Платежі за цим договором здійснюються одним із способів, що пропонуються Замовникові, у тому числі при натисканні кнопки “Сплатити”, які включають такі види оплат:
– оплата електронними коштами;
– оплата через платіжні термінали чи інтернет-банкінг;
– оплата на розрахунковий рахунок Виконавця через банк або банк-еквайєр;
– оплата через спеціально уповноважених агентів (фізичних або юридичних осіб);
– іншими способами за попереднім погодженням з Виконавцем.
3.5. Надання послуг здійснюється за умови передплати та повної оплати обраного тарифу та послуги. Замовник має можливість здійснити оплату частинами. Сума оплати, внесена частково, у тому числі сума внесена в якості “броні”, є завдатком і є забезпеченням виконання грошових зобов‘язань Замовником. У разі відмови Замовника від внесення повної оплати або відмови від проходження навчання, отримання послуги завдаток не повертається.
3.6. Оплата внесена Замовником не повертається, виняток становлять лише випадки, передбачені законодавством України.
3.7. У разі невиконання Замовником зобов’язань по повній оплаті Інформаційної послуги/послуги в погоджений Сторонами термін, Виконавцем послуги, передбачені даним Договором, не надаються і встановлюється, що неможливість виконати Договір виникла з вини Замовника. При цьому гроші за оплачені послуги Замовнику не повертаються.
3.8. Перед тим, як замовляти, оплачувати або користуватися послугами Замовник зобов‘язується уважно ознайомитися з умовами зазначеними в даному документі. Здійснюючи оплату, Замовник беззаперечно приймає УМОВИ даного Договору та Політику конфіденційності Виконавця.
4.УМОВИ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОСЛУГИ
4.1. Після проведення оплати Виконавець надає обмежений доступ Замовнику до оплаченої Виконавцем Інформаційної послуги, розміщеної на закритому сервісі/каналі/платформі зберігання (надання) інформації, та/або записує на персональну зустріч.
4.2. Строк надання кожного виду Інформаційної послуги визначається Виконавцем окремо у пропозиції наданій Замовнику, опублікованій на сайті та/або будь-якому іншому інформаційному ресурсі, через який здійснюється продаж Інформаційної послуги Виконавця.
4.3. Придбання Інформаційної послуги/послуги підтверджується внесенням оплати одним із передбачених Договором способів. Надання доступу та/або запис здійснюється автоматично або після відправлення Замовником фото-підтвердження оплати послуг Виконавцю.
4.4. Якщо Замовник протягом 1 (одного) дня з моменту оплати та/або за 1 (один) день до старту навчання не отримав доступу до Інформаційної послуги / зворотний зв‘язок за послугою, йому необхідно звернутися до служби підтримки Виконавця за адресою E-mail: school@prodj.ua, або повідомити про це будь-яким іншим можливим способом зв‘язку з Виконавцем.
4.5. Виконавець розпочинає надання Замовнику Інформаційної послуги шляхом надання доступу до навчального матеріалу, шляхом підключення до закритого Telegram каналу та/або надавши доступ до закритої платформи зберігання інформації, за погодженим Сторонами графіком. Виконавець залишає за собою право публікації навчального матеріалу поступово, згідно з узгодженим графіком. Виконавець має право змістити узгоджений графік надання доступу до навчального матеріалу на 2 (два) – 3 (три) дні, заздалегідь повідомивши про це Замовника. Надання послуги офлайн починається з узгодження зручної для сторін дати.
4.6. Ця Оферта має чинність акта про надання послуг. Прийняття послуги здійснюється без підписання відповідного акта.
5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
5.1. Виконавець діє від свого імені, або спільно з Партнером на підставі укладеного між ними Договору. Послуга може надаватися як особисто Виконавцем так і його партнерами.
5.2 Виконавець зобов’язується надавати Замовнику послугу та/або цілодобовий доступ до оплачених текстових, відео, фото, аудіо-матеріалів протягом терміну узгодженого сторонами. Графік черговості надання послуги та/або навчальних матеріалів узгоджується сторонами окремо.
5.3. Виконавець несе відповідальність за зберігання та обробку персональних даних Замовника, забезпечує конфіденційність цих даних у процесі їх обробки та використовує їх виключно для якісного надання послуг Замовнику.
5.4. Виконавець гарантує надання Замовнику повної та достовірної інформації про послугу на його вимогу.
5.5. Виконавець має право припиняти надання платних послуг з моменту закінчення строку (терміну) їх надання, або здійснювати обмеження доступу Замовника до навчальних матеріалів у разі не здійснення повної оплати.
5.6. Виконавець має право анулювати доступ Замовника до матеріалу в разі встановлення факту розповсюдження Замовником відео- та аудіоматеріалів, отриманих ним від Виконавця, третім особам за плату або безоплатно. Використання Замовником матеріалів у первинному вигляді, отриманих у результаті отримання Інформаційних послуг, допускається лише в особистих цілях і для особистого використання Замовника.
5.7. Виконавець має право змінювати умови цієї Оферти в односторонньому порядку без попереднього повідомлення Замовника, публікуючи зазначені зміни на Сайті не пізніше ніж за 5 календарних днів з дня їх внесення (прийняття).
6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА
6.1. Замовник зобов’язаний надавати достовірну інформацію про себе в процесі заповнення заявки (реєстрації) на надання послуг. Замовник відповідає за достовірність такої інформації.
6.2. Замовник зобов’язується під час використання платних послуг своєчасно оплачувати послуги Виконавця в обсязі, порядку та строки, передбачені цим Договором та обраним тарифом.
6.3. Замовник зобов’язується ознайомитися з цією Офертою, умовами надання обраних послуг, дотримуватися і виконувати їхні вимоги. У разі незгоди з будь-якими умовами Замовник повинен негайно припинити користування інформаційними послугами та повідомити про це Виконавця.
6.4 Замовник зобов’язується не відтворювати, не повторювати, не копіювати, не продавати, а також не використовувати з будь-якою метою в первинному вигляді матеріали, що стали йому доступними у зв’язку з наданням Інформаційної послуги, за винятком особистого їх використання.
6.5. Замовник зобов’язаний підтримувати в справному технічному стані обладнання та канали зв’язку, що забезпечують доступ до участі в навчанні. Виконавець не несе відповідальності за ненадання (неякісне надання) Інформаційної послуги з причин, що не залежать від Виконавця (у т.ч. через невиконання п. 6.1 цієї Оферти).
6.6. Замовник зобов’язується з повагою ставитися до Виконавця та не публікувати в спільному чаті учасників, які отримують разом із Замовником Інформаційні послуги, в тому числі в чаті під час спільних онлайн зустрічей, не писати окремо учасникам, інформацію, що принижує честь і гідність, а також ділову репутацію Виконавця та його команди, та дотримуватися цих правил при особистому спілкуванні з Виконавцем. Виконавець навіть при одноразовому порушенні даної умови має право обмежити для Замовника доступ до спільного чату та онлайн зустрічей, надавши можливість отримання інформації лише в записі і це не буде вважатися порушенням умов даного Договору та домовленістю Сторін і не є підставою для повернення коштів.
6.7. Замовник користується всіма правами споживача відповідно до чинного законодавства України, яке регулює відносини щодо надання послуг.
6.8. Замовник у разі надання йому послуги неналежної якості має право скористатися правами, передбаченими ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів”, виключно у випадках, коли порушення його прав сталося з вини Виконавця і за доведеністю зазначеної обставини.
6.9. Усі претензії щодо якості наданої Інформаційної послуги повинні надсилатися Замовником за адресою E-mail: school@prodj.ua. Строк розгляду претензії(й) Замовника Виконавцем становить 30 (тридцять) днів (у тому числі претензій, що містять вимогу про повернення коштів) з моменту надходження претензії на адресу Виконавця.
6.10. У разі прийняття рішення Виконавцем про повернення коштів, Кошти повертаються Замовнику шляхом їх зарахування на рахунок Замовника на кредитну картку, особистий рахунок або інші реквізити, погоджені сторонами. Усі повернення коштів здійснюються за умови направлення Замовником на адресу Виконавця заяви за формою, яка буде надіслана Замовнику листом електронною поштою. Сторони беззастережно приймають, що остаточне рішення про спосіб повернення коштів залишається в кожному конкретному випадку на розсуд Виконавця. У разі повернення коштів на рахунок Замовника в банку або на рахунок Замовника в платіжній системі, заповнена заява на повернення грошових коштів з підписом Замовника за формою у сканованому електронному вигляді надсилається електронною поштою Виконавцю (допускаються такі формати файлу: gif, jpeg, pdf). Заява на повернення Грошових коштів повинна містити в обов’язковому порядку відомості про рахунок Замовника, комерційну організацію (банк), де зберігається рахунок, її адресу. У разі відсутності в заяві достатніх відомостей, необхідних для повернення коштів Виконавець не гарантує строків, зазначених у п. 6.8.
6.11. Кошти зараховуються на рахунок у банку, зазначений Замовником, протягом 30 календарних днів з моменту, коли Виконавець отримав підписану та скановану заяви Замовника за формою. Фінансовий документ, що підтверджує внесення коштів Виконавцем на рахунок Замовника, є доказом виконання Виконавцем обов’язку щодо повернення коштів Замовнику, що беззастережно приймається сторонами.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1 За невиконання Замовником п. 6. 4. цього Договору з нього стягується штраф у 10 (десятикратному) розмірі вартості придбаного ним 6.4. цього Договору з нього стягується штраф у 10 (десяти) кратному розмірі вартості придбаного ним Інформаційного продукту Виконавця за кожен виявлений випадок. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від виконання ними зобов’язань за цим Договором. Даний штраф повинен бути сплачений Замовником Виконавцю протягом 5 (п ʼп’яти) робочих днів з моменту отримання претензії.
7.2. Сторони домовилися, що Умови цього Договору регулюються законодавством України і саме воно підлягає застосуванню в разі виникнення розбіжностей.
7.3. Усі спори та розбіжності, що можуть виникнути у зв’язку з цими Умовами, включно з будь-якими питаннями щодо їхнього виконання, укладення, дійсності або розірвання, Сторони намагатимуться вирішити шляхом переговорів.
7.4. Замовник погоджується, що з метою вирішення спорів між Сторонами ефективним та обов’язковим для використання засобом комунікації є переписка із Замовником за адресою E-mail: school@prodj.ua.
7.5. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цією Офертою сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України.
7.6 Виконавець не несе відповідальності за невідповідність змісту Інформаційних послуг та/або результатів надання послуги очікуванням Замовника та/або його суб‘єктивній оцінці. Така невідповідність очікуванням та/або негативна суб‘єктивна оцінка не є підставою вважати послуги наданими неякісно чи в неузгодженому обсязі.
8. ГАРАНТІЇ ЯКОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОСЛУГИ
8.1. Гарантуючи успішність застосування отриманих знань, умінь і навичок, а також отримання Замовником Інформаційної послуги певного прибутку (доходу) з їхнім використанням (реалізацією) у визначеному чи невизначеному майбутньому, Виконавець не несе відповідальності за неполучення прибутку (доходу), отримання прибутку (доходу), нижчого за очікування Замовника, а також за прямі та непрямі збитки Замовника, оскільки успішність використання Замовником отриманих знань, умінь і навичок залежить від багатьох відомих і невідомих Виконавцю факторів: цілеспрямованості, працьовитості, завзятості, рівня інтелектуального розвитку, творчих здібностей Замовника, інших його індивідуальних якостей і персональних характеристик, що приймається обома сторонами.
9. ФОРС-МАЖОР
9.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань за цим Договором, якщо це невиконання стало наслідком дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), що виникли після укладення цього Договору та унеможливили виконання зобов’язань відповідно до умов цього Договору. До таких обставин зокрема, але не обмежуючись, належать надзвичайні ситуації техногенного, природного чи екологічного характеру, аварії в системах електропостачання, руйнування цих систем, спричинені, зокрема, землетрусами, повенями, ураганами тощо, тривала відсутність електроенергії та інтернету з незалежних від сторін причин, військові дії, заколот, страйк, масові заворушення, безлади та інші протиправні дії, а також стан здоров’я Виконавця (та/або ведучого вебінару), повінь, пожежа, антитерористичні операції, землетрус та інші стихійні лиха, війна, воєнні дії, неконтрольовані, протиправні дії та акти вандалізму третіх осіб, революційні дії, громадські заворушення, акти чи дії органів державного управління, ухвалення законних чи підзаконних актів, які прямо впливають на можливість виконання сторонами умов цього Договору, та будь-які інші надзвичайні обставини.
9.2 Сторони домовилися, що в разі виникнення обставин, передбачених п. 9.1. Договору, строк виконання зобов’язань за цим Договором збільшується на період часу, протягом якого діяли ці обставини та їх наслідки.
9.3. Якщо форс-мажорні обставини та їхні наслідки продовжують діяти понад шість місяців, сторони в найкоротші строки мають провести переговори з метою виявлення прийнятних для обох Сторін альтернативних способів виконання умов цього Договору та досягнення відповідних письмових домовленостей.
10. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ/УМОВИ
10.1. Замовник гарантує, що всі умови Оферти йому зрозумілі і він приймає їх беззастережно і в повному обсязі, без будь-яких умов, винятків і застережень.
10.2. У разі виникнення питань, які не врегульовані цим Договором, Сторони зобов’язуються керуватися нормами, встановленими чинним законодавством України.
10.3. Виконавець має право в односторонньому порядку розірвати договір надання послуг із Замовником або відмовити в наданні послуг без повідомлення причини, повідомивши про це Замовника будь-яким зручним способом, здійснивши при цьому повернення коштів за недоотримані послуги, що були оплачені Замовником.
10.4. Сторони дають одна одній згоду на обробку та зберігання персональних даних, які стають відомими їм, у зв’язку з укладенням цього Договору, у межах, у яких це необхідно відповідно до вимог чинного законодавства України.
10.5 Усі запити щодо надання послуг та використання матеріалів, що надаються, зокрема, передбачені цими Умовами, мають надсилатися Виконавцю за адресою E-mail: school@prodj.ua.
Реквізити Виконавця:
Фізична особа-підприємець Літвінцев Роман Сергійович
РНКОПП 3338909918
адреса: Україна, 04071, місто Київ, вул.Воздвиженська, 22, приміщення №23